13 Ekim 2013 Pazar

Teknoloji Blogumuzla Tanismalisiniz



Harbiukala 2013 yılında açılan ve Allah'ın İzniyle kısa sürede büyüyen programlama'ya Web'e , Wordpress'e , Teknolojiye hitap eden bir blog. Blogumuzun kuruluş amacı öğrenemeye hevesli , okumayı seven teknolojiye meraklı arkadaşlar için açıldığı şüphesizdir. İlk başlarda hedefimiz teknolojiye hitap etmekti ama ben blogumu hem teknoloji hem de genel bir yönde içerik eklemek istedim.Sitemizde şuan Şarkı Sözleri , video , haberler , teknoloji , oyun , eğlence , fıkra , programlama , wordpress kısacası hayata tabir ediyoruz. Siz Değerli takipçilerimize elimizden geldiğince yardımcı
olmaya çalışıyoruz. Sitemizde kesinlikle Copy Paste içerik olmayıp (Şarkı Sözü , Fıkra ,) gibi şeyler hariç bunların özgünü olmaz :=) tamamen özgün girilip , arama sıralarında yükseliyoruz.

Blogumuzun ilk açılışında bana hemen hemen herkes öğüt vermişlerdi ,eğer istediğin hite ulaşamazsan blog işini bırakma diye , bende aynen öyle yaparak sabırla hitlerimin yükselmesini bekledim tabi bu
yan gel yat şekliyle olmadı. Her gün içerik girmeye çalışırdım , bazen günde 2-3-4 içerik girdiğim zamanlar bile oldu. Çok Şükür şimdi hitlerim birazda olsa yükselmiş durumda zamanlada yükseleceğime inanıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder